Sort by
Sort by

NESTLÉ купува Pfizer Nutrition в стратегически ход за подобряване позициите на компанията на световния пазар на бебешки храни

Назад
  • Nestlé се съгласи да придобие Pfizer Nutrition срещу 11,85 млрд. щатски долара
  • Стратегическата стъпка е в съответствие с бизнеса за бебешки храни на Нестле: портфолио, допълващо предложенията на компанията, и силно присъствие на бързо развиващите се пазари
  • Pfizer Nutrition: висококачествен, бързо развиващ се бизнес с бебешки храни, със силни марки, създаващ стойност в съответствие с модела на Nestlé
  • Сделката подлежи на одобрение от страна на регулаторните органи

Пол Булке, главен изпълнителен директор на Нестле: „Детското хранене е в основата на компанията още от нейното основаване през 1866 г. Pfizer Nutrition е отлично стратегическо съответствие и придобиването й подчертава ангажимента на компанията да бъде световен лидер в балансираното хранене и здравословен начин на живот. Силните марки и продуктово портфолио на Pfizer, талантливият екип на компанията, отдаден на успеха на бизнеса, в комбинация с географското й присъствие (85% от продажбите се реализират на развиващите се пазари) ще бъдат идеално допълнение към нашия бизнес с детски храни. Комбинацията от тези фактори ще ни позволи да задълбочим отдалечеността ни на потребителите, като им предложим по-богат избор от пълноценни хранителни продукти, осигуряващи здравословно начало за един по-здравословен начин на живот на техните децата.

Веве, 23 април 2012 г. – Като част от стратегията си за затвърждаване позициите на Нестле на световния пазар на бебешки храни, компанията се съгласи да придобие Pfizer Nutrition срещу 11,85 млрд. щатски долара. Сделката, която подлежи на регулаторно одобрение, ще подсили модела на Nestlé по отношение на растежа и марж, както и печалбата на акция на Групата през първата година. Според изчисленията на Nestlé, продажбите от новопридобития бизнес през 2012 г. ще достигнат 2,4 млрд. щатски долара. 85% от продажбите на Pfizer Nutrition се реализират на развиващите се пазари, като голяма част от тях са с голямо, бързо нарастващо население.

Детското хранене е категория с висока стойност, ръководена от научни изследвания. Pfizer Nutrition е динамичен, висококачествен бизнес за бебешки храни, допълващ съществуващото портфолио на Нестле със силни марки в ключови сегменти и географски региони. Той ще подсили бизнеса на компанията с детски храни, базирайки се на фокусираната върху растежа стратегия, глобално присъствие и пионерската научноизследователска и развойна дейност на компанията. Това ще позволи съчетаването на добре познати марки като S-26 Gold, SMA и Promil с текущото портфолио на компанията от надеждни и успешни марки бебешки храни като Nan, Gerber, Lactogen, Nestogen и Cerelac.