Sort by
Sort by

MAGGI ЗАРАДВА ПРИЕМНИТЕ СЕМЕЙСТВА ОТ SOS ДЕТСКИ СЕЛИЩА В НОВИТЕ ИМ АПАРТАМЕНТИ В СОФИЯ

Приятелите на инициативата „Топла Супа всеки ден“ Андре Токев, Ради Стамболов, Лео и кака Лара посрещнаха SOS приемните семейства от детското селище в Дрен с нови кухни, дарени от марката за софийските апартаменти.
Назад

Някои от най-верните приятели на инициативата на „Топла супа всеки ден“ бяха сред първите гости в новите апартаменти на SOS приемните семейства в София. Заедно със своите близки, шеф-готвачите Андре Токев и Ради Стамболов и известните, обичани лица от телевизионния екран Кака Лара и Лео Бианки, посетиха два от новите апартаменти в столичния квартал Овча купел, в които вече са преместени част от приемните семейства от селището в Дрен.

Знаменитостите бяха посрещнати от сияйните усмивки на радостните малчугани, които побързаха да им покажат „сърцето“ на новите си домове - кухните, осигурени от бульони MAGGI. Кулинарните виртуози подариха на всяко семейство ръчно изработена готварска книга, в която заедно да записват любимите си рецепти, научени от гостите и приготвени с участието на децата. Един от най-добрите шеф готвачи в България – Андре Токев, предложи една нестандартна и изключително ароматна интерпретация на лучена супа с карамелизиран лук, билкови крутони и запечен кашкавал, а любимият на децата виртуозен шоколатиер Ради Стамболов „забърка“ богата зеленчукова крем супа и талиатели от палачинки. Така специалните гости споделиха един от най-вълнуващите за всяко семейство моменти, а именно приготвянето на любимото ястие и с тяхна помощ малчуганите собственоръчно вписаха този момент в страниците на семейния подарък.

Инициативата „Топла супа всеки ден“ стартирала през 2014 г. в подкрепа на SOS Детски селища в България, продължава успешно и през 2015 г. Чрез нея, екипът на бульони MAGGI обедини редица български знаменитости, утвърдени шеф-готвачи и служители на Нестле България, даващи своя принос за това децата от селищата да растат и живеят в една по-уютна семейна среда. В рамките на кампанията, децата и техните приемни родители получават полезни съвети, свързани с тънкостите при приготвянето на балансирани и вкусни ястия, които са не само интересни и полезни, но и много привлекателни за малчуганите.

Кампанията е първата по рода си подобна инициатива, реализирана от известна международна марка в хранителния бранш, в която изявените кулинарни професионалисти и любимите родни звезди превръщат готвенето в полезно, забавно и интересно преживяване за малчуганите.