Sort by
Sort by

KIT KAT® С УСТОЙЧИВИ ЦЕЛИ ПРИ ИЗПОЛЗВАНЕ НА КАКАОТО

ПЪРВАТА СВЕТОВНА МАРКА ЗА ШОКОЛАДОВИ ИЗДЕЛИЯ, ИЗПОЛЗВАЩА КАКАО ОТ 100% УСТОЙЧИВО ЗЕМЕДЕЛИЕ!
Назад

Nestlé обявяви официално, че KIT KAT® е първата глобална марка в света на шоколадовите изделия, която се произвежда изцяло от какао, придобито от 100% устойчиво земеделие!

Резултатите са част от инициативата Nestle® Cocoa Plan, която цели подобряване живота на фермерите и качеството на тяхната продукция, чрез активности фокусирани върху по-доброто земеделие, по-добър живот за техните семейства и по-качествено какао. Благодарение на инициативата са построени 42 училища в подкрепа на образованието на 10 000 деца от района, чрез което Nestlé предотвратява детския труд.

Глобалната кампания, която се лансира, носи силно послание към консуматорите, които са все повече социално ориентирани: „Докато се наслаждавате на почивката си с KIT KAT®, вие се присъединявате към мисията на Nestlé за подпомагане живота на фермерите на какао, вземащи участие в Nestlé Cocoa Plan.“

Кампанията ще бъде комуникирана чрез 4 документални видеа, качени в локалния YouTube канал на марката. Тя ще бъде широко комуникирана в различни дигитални канали, подходящи за широката публика. Основният клип на кампанията улавя световно известния футболист Дидие Дрогба, който се завръща в родния Кот д'Ивоар, наслаждавайки се на футболна почивка с децата от местното училище: “Изключително съм щастлив, че моята фондация за децата в Кот д'Ивоар може да си сътрудничи с Nestlé. Така заедно ще успеем да направим разлика в образованието и живота на децата в Кот д'Ивоар,“ казва Дидие. Тук можете да видите двете основни видеа: Video 1, Video 2.

В Nestlé сме горди, че KIT KAT® е първата глобална марка в сферата на шоколадовите изделия, която се произвежда от изцяло устойчиво какао“ казва Сандра Мартинез, Ръководител на Стратегически Бизнес Екип Шоколаводи и Захарни Изделия в Nestlé. “За Nestlé е от изключителна важност, че сме част от изграждането на устойчива система, грижеща се за хората и околната среда правещи възможно развитието на нашите марки. Социалната отговорност е от голямо значение за селскостопанските общности в Кот д'Ивоар и за качеството на нашите продукти.“