Sort by
Sort by

Милена, Старши Бранд Мениджър Напитки

Милена, Старши Бранд Мениджър Напитки
Какви са основите отговорности на позицията: Позицията изисква много добри продуктови знания, стратегическо мислене и умения да водиш и развиваш хората, с които работиш.

От колко години си в Нестле: 6 години и 5 месеца.

Как започна кариерата си в Нестле: като Асистент на Национален Мениджър продажби

Какво е кариерното ви развитие до сега: Бях Асистент на Национален Мениджър продажби до 2008, после Специалист в отделите Зърнени закуски, Детско хранене и Шоколадови изделия до 2010. През 2010 г бях в Center of Excellence в Нестле Германия където за период от 6 месеца бях Channel Manager за Шоколодави изделия. През 2010- 2011 бях CCSD мениджър за Напитки. От 2011 г насам съм на позиция Старши бранд мениджър в отдел Напитки.

Какво те привлече в Нестле: Съвсем в началото нямах много знания за компанията, но при пътуванията ми през студентските години виждах Нестле продукти във всяка страна, която посещавах и това ме изумяваше и се респектирах от мащаба на компанията, въпреки че не знаех какъв точно е той.

Какво ти харесва най-много тук, какво те мотивира и вдъхновява: За мен най-голямото постижение е, че имам възможност да израствам личностно и професионално. И това всъщност правя всеки ден. Мотивирам се, когато е налице екипна работа и постигаме резултати. Предизвикателствата са ежедневни и това ме държи нащрек. Вдъхновявам се от силата на марките и продуктите и безбройните възможности, които имаме да бъдем иновативни и да бъдем предпочитани в съзнанието на българските потребители.

Как поддържаш баланс между личен живот и кариера: Честно казано, трудно е...Това е нещото, върху което усилено работя, защото знам, че зависи от мен.

Как поддържаш здравословен начин на живот: Старая се да поддържам подходящ за мен режим на хранене, повече спорт, разходки сред природата и най-вече повече положителни емоции и преживявания, които да ме зареждат.

Какви са хората в Нестле: С една дума - разнообразни и това според мен е най-голямото богатство. Възможността да работиш с различни по характер, възраст, националност, опит хора, те обогатява и личностно, и професионално.

Милена, Старши Бранд Мениджър Напитки